Мы используем файлы cookies для улучшения работы сайта НИУ ВШЭ и большего удобства его использования. Более подробную информацию об использовании файлов cookies можно найти здесь, наши правила обработки персональных данных – здесь. Продолжая пользоваться сайтом, вы подтверждаете, что были проинформированы об использовании файлов cookies сайтом НИУ ВШЭ и согласны с нашими правилами обработки персональных данных. Вы можете отключить файлы cookies в настройках Вашего браузера.

  • A
  • A
  • A
  • АБВ
  • АБВ
  • АБВ
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта

The project is aimed at distinguishing the most important components of marketing strategies and practices in Southeast Asia. Over the course of the project, students will be involved in the practical activity of preparing presentational and analytical materials on the specificity of promoting products in the Southeast Asian markets. The project corresponds to the aims of the Russia-ASEAN Commemorative Summit held in Sochi in May 2016 to study possibilities to establish an FTA. 

Дополнительный набор!

 Файл (DOC, 57 Кб)

 Presentation (PDF, 16,25 Мб)